ارتباطات در صنعت آب وبرق

در رابطه با نحوه ارتباط با سایرین در زمینه آب وبرق

ارتباطات در صنعت آب وبرق

در رابطه با نحوه ارتباط با سایرین در زمینه آب وبرق

روابط عمومی دیجیتال

منبع خبر: یونس شکر خواه

یک روابط عمومی مقتدر خوب می داند که رضایت مشتری قابل اندازه گیری می باشد. در دنیای امروز، روابط عمومی استراتژیک بلند مدت ندارد زیرا شرایط متحول شده است . روابط عمومی امروزه با عنوان سازمان ۷.۲۴ نامیده می شود یعنی ۲۴ ساعت کار در هفت روز هفته. که این به صورت حضور فیزیکی نمی باشد بلکه با استفاده از تکنولوژی جدید ارتباطی صورت پذیر می باشد که این یک روابط عمومی دیجیتال می باشد. مثلاً در چاپ بروشور جدید می توانید اطلاعات مندرج در بروشور خود را به روز نمایید که کمترین هزینه وزمان را به دنبال دارد.

در مورد روابط عمومی سنتی می توان گفت که برای پاسخگویی به روزنامه نگاری نوشته شده است. اما امروزه مخاطبان فقط روزنامه نگاران نمی باشند، بلکه عموم مردم که به کامپیوتر واینترنت دسترسی دارند به عنوان نسل دیجیتال ومخاطبان روابط عمومی می باشند از این رو روابط عمومی دیجیتال باید مشتری گرا باشد تا مسئول گرا. چرا که مشتری امروز ما می خواهد بداند که سازمان ما در کجا، کی وچگونه می تواند مشکل وی را حل نماید. به همین دلیل است که مخاطبان روابط عمومی ها ، نسل دیجیتال می باشند نه روزنامه نگاران .

ارسال خبر: حمید امید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد